WessonUrwin
Uriumanth

اين نوع از گوش گيرها مشكل از بالشتك نرم براي قرار گرفتن بر روي گوش و همچنين دو كاپي مستحكم بر روي آن مي باشد.
ايرماف ها امروزه از تنوع مدلي زيادي همچون مدل هاي گردني، روي سر و … برخوردار هستند.
از نظر فني و به لحاظ شاخص كاهش صدايي به نسبت مدل هاي ايرپلاگ بهتر عمل مي كنند.
ناگفته نماند خوابيدن در صورت استفاده از اين مدل گوش گيرها كمي سخت مي باشد.
گوش گيرهاي ايرماف بر خلاف نوع اول كه خيلي رنگ و طرحشان ديده نمي شود از طيف رنگي و طرحي گسترده اي برخوردار هستند.
دوستان عزيز فراموش نكنيد كه وارد شدن صداي شديد و ناگهاني و يا قرار گرفتن در محيط هايي كه ميزان صداي موجود آن ها بيش از محدوده شنوايي انسان ها باشد مي تواند سبب وارد شدن آسيب هاي بعضا جبران ناپذيري به سيستم شنوايي شما عزيزان گردد! پس در صورتي كه به واقع نياز به كاهش شديد صداي موجود در محيط كاريتان داريد از استفاده هر دو نوع گوش گير نامبرده شده؛ يعني ايرپلاگ و ايرماف بصورت همزمان با هم اجتناب نكنيد.

نكات مهم هنگام خريد محافظ گوش
انتخاب نوع
نخستين نكته در خصوص خريد محافظ گوش توجه به نوع آن است كه در اين خصوص ما در بخش قبلي از همين مطلب شما را با انواع مختلف گوش گيرهاي موجود در بازار آشنا كرده و حال ديگر اين شما هستيد كه بايد متناسب با نوع نياز و همچنين ميزان صداي محيطي كه در آن قرار گرفته ايد در اين زمينه اقدام كنيد.

پايگاه خبري فرماندهي
https://farmandehi.ir
پايگاه خبري گفت نيوز
https://farmandehi.ir

نرم افزار حسابداري

منبع : نرم افزار حسابداري زنگين
https://zangin.ir

سايز محصول
نكته دوم در انتخاب محافظ گوش مربوط به سايز و اندازه درست محصول مدنظر شما براي قرارگيري صحيح در كانال شنوايي شما عزيزان است. در اين خصوص بهتر است با يك پزشك متخصص مشورت كنيد اما بطور كلي نيز خيالتان راحت باشد؛ زيرا امروزه در هر اندازه و متناسب با انواع مختلفي از كانال هاي شنوايي انسان ها گوش گيرهاي قابلي طراحي و به بازار عرضه شده است.

شرايط محيطي
مورد بعدي براي انتخاب و خريد محافظ گوش مربوط به شرايط محيطي مي شود. در اين خصوص شما بايد با در نظر گرفتن شغل و زمينه كاري خود و همچنين حجم صداي توليدي در محيط كارتان اقدام نماييد.

البته توجه كنيد كه استفاده از گوش گيرهاي بسيار قدرتمند كه مانع از ورود كامل صدا به گوشتان مي شود نيز داراي خطراتي مي باشد. زيرا آگاهي محيطي خصوصا در محيط هاي كارگاهي و صنعتي كه احتمال بروز هر نوع خطري در آن است، بسيار اهميت دارد.

ميزان NRR و SNR گوش گير
اگر خيلي مختصر بخواهيم در اين خصوص برايتان توضيح دهيم بايد بگوييم كه شاخص NRR در واقع همان ميزان كاهش صدا و شاخص SNR نيز نرخ تبديل نويز به سيگنال براي شما عزيزان است. هرچه كه عدد نوشته شده در مقابل NRR برايتان بيشتر باشد؛ يعني محافظ گوش شما از توانايي بيشتري در كاهش صداي اطرافتان برخوردار است.

استفاده راحت
از ديگر فاكتورهاي حائز اهميت در خصوص خريد گوش گير مربوط به استفاده راحت و آسان از محصول مي باشد. در اين خصوص توصيه مي كنيم نهايت وسواس و حساسيت خود را خرج كرده و به سراغ خريد محصولاتي باشيد كه از قابليت راحتي براي استفاده و نشستن در داخل گوش و يا بر روش گوش هايتان برخوردار هستند.

قيمت محافظ گوش
قيمت محافظ گوش با در نظر گرفتن موارد فوق به انضمام كيفيت ساختاري محصول تعيين مي شود. با اين حال نبايد فراموش كرد كه در حالت كلي ايرماف ها به مراتب گرانتر از ايرپلاگ ها هستند. با اين توصيف اما باز بهتر است شما عزيزان با توجه به ميزان صداي محيط كاري و يا مكان مورد نظرتان در اين زمينه اقدام نماييد.

در ادامه اين مطلب از راهنماي خريد محافظ گوش توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از اين نوع محصولات جلب مي نماييم. ناگفته نماند تمام اين گوش گيرها از كيفيت قابل توجهي برخوردار هستند و داراي مناسب ترين قيمت نيز مي باشند. شما عزيزان مي توانيد با مطالعه هر مورد به اطلاعات بيشتر در خصوص محصول انتخابي تان دست پيدا كنيد.

پايگاه خبري فرماندهي
https://farmandehi.ir
پايگاه خبري گفت نيوز
https://farmandehi.ir

نرم افزار حسابداري

منبع : نرم افزار حسابداري زنگين
https://zangin.ir

مي‌دهد. به اين وسيله، محافظ شنوايي، گوشي ايمني، و گوش‌بان[۱] هم مي‌گويند.

محافظ گوش شبيه هدفون مي‌باشد و به طور كامل گوش را از بيرون مي‌پوشاند. اين وسيله هم به‌طور متوسط حدود ۱۵ تا ۳۰ دسي‌بل از شدت صدا را مي‌كاهد. استفاده از اين وسيله كم‌خطرتر از گوش‌گير مي‌باشد، زيرا در خارج گوش قرار مي‌گيرد و تماسي با داخل گوش ندارد تا مشكلي ايجاد كند،

معايب
- افرادي كه عينك به چشم مي‌زنند، هنگام استفاده از محافظ گوش دچار مشكل مي‌شوند.

- استفاده از محافظ گوش در هواي گرم بسيار سخت است و منجر به تعريق و گرمي زياد گوش مي‌شود.

مزايا
- استفاده از محافظ گوش در هواي سرد، باعث گرم نگه داشتن گوش‌ها مي‌شود.

- اگر فرد به هر دليلي دچار ترشح مايع از گوش خود باشد، به جاي استفاده از گوش‌گير مي‌تواند از محافظ گوش استفاده كند. با صلاح‌ديد پزشك با پنبه جلوي ترشح گوش را بگيرد و گوش‌بان را روي پنبه قرار دهد.

- فردي كه دچار پارگي پرده صماخ باشد، به راحتي مي‌تواند از محافظ گوش استفاده كند.

منابع

پايگاه خبري فرماندهي
https://farmandehi.ir
پايگاه خبري گفت نيوز
https://farmandehi.ir

نرم افزار حسابداري

منبع : نرم افزار حسابداري زنگين
https://zangin.ir

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۱:۱۹ ] [ Uriumanth ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی